Новости Крыма

ПОРЯДОК

09.04.2011, 08:00 Просмотров: 923
ПОРЯДОК
визначення обсягів пайової участі власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає обсяг пайової участі власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка.
1.2. Пайова участь власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка (надалі - Пайова участь) є внеском на фінансування заходів з благоустрою м. Алупка (утримання, ремонту та будівництва об’єктів благоустрою), який сплачують до бюджету м. Алупка власники будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення у грошовому виразі (гривнях) без ПДВ у цінах поточного року.
1.3. Залучені кошти спрямовуються виключно на фінансування заходів з благоустрою м. Алупка (утримання, ремонту та будівництва об’єктів благоустрою).
1.4. Пайова участь залучається з метою:
- відшкодування витрат бюджету м. Алупка на розширене відтворення об’єктів благоустрою;
- надання власникам будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення права реалізувати свій проект встановлення (розміщення) тимчасової споруди на території м. Алупка ;
- фінансування заходів з благоустрою м. Алупка (утримання, ремонту та будівництва об’єктів благоустрою).
1.5. Цей Порядок застосовується для визначення обсягів Пайової участі власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення, що встановлюються (розміщуються) в м. Алупка в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка, незалежно від їх форми власності.

2. Принципи визначення розміру Пайової участі
2.1. Обсяг Пайової участі власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка визначається за принципами:
- компенсації витрат бюджету міста на розширене відтворення об’єктів благоустрою - власники тимчасових споруд мають компенсувати витрати бюджету міста на розширене відтворення об’єктів благоустрою, які виникають при встановленні (розміщенні) та експлуатації будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення;
- комплексного підходу до розвитку інфраструктури міста - рівномірний розвиток інфраструктури міста по всій території;
- сприяння залученню коштів на фінансування заходів з благоустрою м. Алупка - визначення обсягу Пайової участі з урахуванням соціально-економічного значення встановлених будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення має створювати сприятливі умови фінансування заходів з благоустрою м. Алупка (утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою, модернізацію адміністрування, впровадження електронного документообігу, запровадження бази даних тимчасових споруд, комплексної схеми тимчасових споруд тощо).

3. Фактори, що впливають на розмір Пайової участі
3.1. Обсяг Пайової участі власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення визначається з урахуванням:
- впливу будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення на об’єкти благоустрою м. Алупка;
- функціонального призначення будівель і споруд;
- пріоритетності розвитку території м. Алупка (зони), в якій проводиться встановлення (розміщення) будівель і споруд;
- територіального розміщення будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення;

4. Порядок залучення і використання Пайових коштів власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка
4.1. Завдання та сфера дії Порядку
4.1.1. Цей Порядок регулює організаційні та економічні відносини, пов'язані з залученням і використанням Пайової участі власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка та при оформленні та укладенні договорів на пайову участь у зв'язку з встановленням (розміщенням) будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення.
4.2. Повноваження щодо залучення Пайової участі
4.2.1. У всіх питаннях щодо організації залучення Пайової участі Алупкінська міська рада виступає в особі відділу торгівлі та споживчого ринку Алупкінської міської ради (далі - відділ).
4.3. Платник Пайової участі
4.3.1. Пайову участь сплачують фізичні особи, фізичні особи підприємці, юридичні особи які є власниками будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення або уповноважені ними особи.
4.3.2. Власники частини будинку (окремих приміщень) комунальної або державної форми власності які використовують його для торгового, побутового призначення (у т.ч. для роботи магазинів, кафе, закладів громадського харчування, ресторанного господарства) зобов’язані сплачувати пайову участь на загальних підставах.
4.4. Форма сплати
4.4.1. Пайова участь сплачується у грошовій формі.
4.5. Вирішення питань щодо Пайової участі та розрахунки її розмірів
4.5.1. Вирішення питань щодо Пайової участі та розрахунки її розмірів здійснюються відділом торгівлі та споживчого ринку після одержання звернення власника будівель і споруд, власника частини будинку (окремих приміщень) або уповноваженої ним особи.
4.5.2. В заяві обов’язково зазначається функціональне призначення будівель і споруд.
4.6. Укладання договору на пайову участь
4.6.1. Пайова участь сплачується на підставі договору на пайову участь між містом в особі Алупкінського міського голови та власником будівель і споруд. Договір на пайову участь укладається відділом протягом тридцяти днів після надання замовником усіх необхідних документів.
4.7. Порядок та терміни сплати
4.7.1. Як правило Пайова участь сплачується в повній сумі єдиним платежем.
4.7.2. Умови сплати Пайової участі визначаються у договорі на пайову участь між Алупкінським міським головою та власником будівель і споруд.
4.7.3. Кошти Пайової участі власник будівель і споруд перераховує на бюджетний рахунок цільового фонду - спеціального фонду міського бюджету м. Алупка .
4.8. Результат сплати Пайової участі
4.8.1. У разі повної сплати Пайової участі відділ готує для видачі власнику будівель і споруд Свідоцтво про сплату Пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка.
4.8.2. Свідоцтво про сплату Пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка видається на кожній рік та підписується Алупкінським міським головою. Форма Свідоцтва про сплату Пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка затверджується виконавчим комітетом Алупкінської міської ради.
4.9. Контроль за сплатою Пайової участі власниками будівель і споруд.
4.9.1. Контроль за виконанням умов діючих договорів про пайову участь здійснюється шляхом перевірки місця розташування, функціонального призначення будівель і споруд.
4.10. Наслідки порушення власником будівель і споруд умов сплати Пайової участі
4.10.1. Власникам будівель і споруд без наявності Свідоцтва про сплату Пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка забороняється використовувати будівлю або споруду для торгового, побутового призначення (у т.ч. для роботи кафе, закладів громадського харчування, ресторанного господарства).
4.10.2. У разі прострочення термінів сплати:
- власник будівель і споруд несе відповідальність згідно з умовами договору на пайову участь;
- розмір несплаченої частки Пайової участі коригується відповідно до умов договору на пайову участь на величину штрафів, пені тощо та індекс інфляції від дати його розрахунку;
- можуть бути відкликані дозвільні документи на встановлення тимчасової споруди.
4.10.3. При відсутності Свідоцтва про сплату Пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою м. Алупка забороняється видача дозвільних документів на встановлення тимчасової споруди.
4.11. Звільнення від сплати Пайової участі
4.11.1. Рішення про звільнення власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення від сплати Пайової участі приймає Алупкінська міська рада.
4.12. Використання Пайової участі
4.12.1. Рішення щодо розподілу та цільового використання коштів Пайової участі приймає Алупкінська міська рада.
Кошти, що надходять від сплати Пайової участі, спрямовуються виключно на заходи з благоустрою, утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою м. Алупка .

5. Методика розрахунку розміру Пайової участі при розміщення будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення
5.1. Розмір Пайової участі при розміщення будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення розраховується за наступною формулою:
В = П * Кз * Кф
де,
В – розмір Пайової участі;
П – загальна площа будівлі, споруди, частини будинку (м2);
Кз - зональний коефіцієнт, визначений згідно додатку № 1;
Кф - коефіцієнт функціонального використання, визначений згідно додатку № 2.
5.2. Питання визначення розміру Пайової участі, термінів сплати Пайової участі, порядку застосування та обсягів нарахування штрафних санкцій, нормативів, перегляду штрафних санкцій по діючих договорах на пайову участь, строків оплати, зарахування витрат, контролю за укладанням та виконанням договорів, а також випадки, не врегульовані цим Порядком, які потребують колегіального вирішення, виносяться на розгляд виконавчого комітету Алупкінської міської ради.

6. Заключні положення
6.1. Договори на пайову участь, за якими власники будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення мають заборгованість з оплати Пайової участі не можуть бути подовжені (пролонговані).
6.2. Контроль за своєчасною сплатою Пайової участі та виконанням умов діючих договорів на пайову участь здійснюється шляхом перевірки фактичного розміщення та функціонального призначення будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення.


Секретар Алупкінської міської ради П. Постніков


Додаток № 1

Зональний коефіцієнт (Кз)
місцезнаходження будівлі, споруди Розмір коефіцієнта
вул. Амет-Хана Султана 2,00
Парк-пам’ятка «Алупкінський» 2,00
вул. Фрунзе, вул. Р. Люксембург, вул. Леніна, пл. Леніна 1,50
пляжі, набережні 1,50
інші частини міста 1,00

Секретар Алупкінської міської ради П. Постніков

Додаток № 2

Коефіцієнт функціонального використання (Кф)

Функціональне призначення будівлі, споруди Розмір коефіцієнта*
Торгівля:
Продаж хлібобулочних виробів 1,00
Продаж тютюнових виробів 3,00
Продаж алкогольних напоїв 3,00
Продаж слабоалкогольних напоїв 3,00
Продаж пива 3,00
Продаж інших продовольчих товарів 1,00
Продаж зоологічних товарів 1,00
Магазини з продажу шкіри та хутра, ювелірних прикрас 2,00
Продаж квітів та садово-городнього інвентарю 2,00
Продаж іграшок та товарів для дітей 2,00
Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії 2,00
Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів, сувенірів 2,00
Соціальні магазини (магазини для пенсіонерів, інвалідів, інших соціально незахищених категорій, молочні кухні тощо) 1,00
Заклади громадського харчування:
Бари, кафе, кафетерії 2,00
Заклади швидкого харчування 2,00
Послуги:
Для надання населенню побутових послуг 1,00
Громадські вбиральні 1,00
Інше функціональне призначення 2,00

*У випадку змішаного функціонального використання будівлі, споруди - наявність декількох коефіцієнтів функціональних використання, для розрахунку розміру Пайової участі використовується більший з коефіцієнтів


Секретар Алупкінської міської ради П. Постніков
Раздел:
Календарь
< Март Апрель, 2024 Май 
пн вт ср чт пт сб вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
293031

Последние новости