Новости Крыма

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

09.04.2011, 05:00 Просмотров: 905
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту регуляторного акта-проекту рішення Алупкінської міської ради «Про порядок пайової участі (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Алупка».Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 № 1160/1У та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проєкта рішення Алупкінської міської ради № 23 від 31 січня 2011р «Про порядок пайової участі (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Алупка», з метою врегулювання порядоку залучення коштів інвесторів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Алупка.
Проблема – відсутність місцевих правил забудови не забезпечує ефективної реалізації Генерального плану міста Алупка та інших планів і програм розвитку території міста Алупка, систем інженерного та транспортного забезпечення та соціального обслуговування, збереження природного та культурно-історичного середовища.
1.Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Проблеми, які передбачається розв’язати шляхом затвердження проекту рішення № 23 від 31 січня 2011р «Про порядок пайової участі (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Алупка», є: відсутність місцевих правил забудови, якими регламентуються питання містобудування, земельних та майнових відносин, охорони здоров’я громадян, охорони природи, збереження культурної спадщини тощо, а також розподілу повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування при вирішенні зазначених питань; неефективне використання земельних ділянок; гальмування процесу збільшення доходів місцевого бюджету за рахунок інвестицій.
Розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста вимагає комплексного рішення багатьох проблем, пов'язаних з поліпшенням її технічного стану та з подальшим оновленням. Будівництво (реконструкція) об'єктів соціальної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою міста фінансується за рахунок коштів міського бюджету. Пайові внески замовників за право реалізувати проект будівництва на території міста дозволять компенсувати витрати міського бюджету на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, а також залучити замовників до благоустрою території міста Алупка.
Законом України від 25.12.2008 року № 800-VІ » Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» були внесені зміни в ст.27-1 Закону України «Про планування і забудову території», а саме ч.3 ст.27-1 передбачено відрахування пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту після прийняття об’єкта в експлуатацію. Крім цього ч.5 ст.27-1 вказаного Закону зазначено, що величина пайової участі внеску визначається без урахування витрат з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо- та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
Правове регулювання буде здійснюватися шляхом встановлення Порядку пайової участі (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Алупка та визначенні пайової участі замовників та строків її сплати у зв’язку зі змінами в діючому законодавстві. Змінений також і граничний розмір пайової участі:
- 10 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування для нежитлових будівель та/або споруд (крім будівель закладів культури та освіти, медичного і оздоровчого призначення);
- 4 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування для житлових будинків, будівель закладів культури та освіти, медичного і оздоровчого призначення.

2. Визначення цілей правового регулювання
Цілями правового регулювання для даного проекту регуляторного акта є:
- реалізація державної політики в сфері планування і забудови, благоустрою та утримання території міста;
- забезпечення прозорості та гласності в процесі залучення замовників до пайової участі на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Алупка;
- комплексний підхід до рівномірного розвитку інфраструктури по всій території міста;
- додержання принципів державної регуляторної політики.

3. Визначення та оцінка всіх альтернативних способів досягнення
визначених цілей, аргументи щодо переваг обраного способу
Альтернативи державному регулюванню не передбачено. На сьогодні в країні ще не створений механізм накопичення інвестиційних ресурсів для розв’язання соціально-економічних проблем регіонів.
Невідповідність чинному законодавству Пропоноване регулювання – залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, що дозволить максимально наблизитися до досягнення цілей, зазначених у пункті 2 цього аналізу.
4. Опис механізмів, які пропонується застосувати для розв’язання проблем,
і відповідні заходи
Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватись шляхом впровадження наступних заходів:
- визначення пайової участі замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Алупка;
- визначення порядку та строків сплати пайової участі замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Алупка.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Відповідно до статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення, прийняті органами місцевого самоврядування в межах наданих їм повноважень, є обов'язкові для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами.
Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати інвестиційного внеску.
Залучення замовників до пайової участі на розвиток інфраструктури міста дозволить створити нові та реконструювати діючі об’єкти міської інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури по всій території міста Алупка.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта
№ п/п Сфера впливу регуляторного акта Вигоди Витрати
1 Міська рада Збільшення надходжень до міського бюджету.
Вирішення соціальних та економічних проблем, пов’язаних з фінансуванням розвитку інфраструктури міста Алупка. Витрати, пов’язані з процедурою прийняття регуляторного акта.
2 Інвестори
(замовники, забудовники) Право реалізувати свій проект будівництва на території міста Алупка. Сплата внеску,
збільшення вартості будівництва.
3 Територіальна громада Покращення рівня життя та соціального забезпечення населення на основі створення умов для розвитку міста Алупка.
Покращення інфраструктури міста Алупка. 7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений, проте можливий вплив зовнішніх чинників, а саме внесення змін до законодавчих і нормативно-правових актів. У такому разі регуляторний акт буде переглянуто із внесенням до нього відповідних змін або його скасуванням.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта
Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акта будуть:
- розмір додаткових надходжень до міського бюджету;
- результати направлення пайових внесків на розвиток інфраструктури міста Алупка.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження
результативності регуляторного акта
Відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватися шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстежень.
Для визначення значень показників результативності даного регуляторного акта планується використання виключно статистичних показників.
Базове відстеження буде проведено на етапі підготовки регуляторного акта.
Повторне відстеження буде здійснено через рік після введення в дію регуляторного акта, за результатами якого можливо здійснити порівняння показників базового та повторного відстеження, визначити оцінку досягнення даним актом поставлених задач.
Періодичне відстеження планується здійснити один раз в три роки, з дня виконання заходів з повторного відстеження, з метою вдосконалення механізму залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Алупка.
Після прийняття проекту регуляторного акта відстеження його результативності буде здійснюватись відділом містобудівництва та архітектури Алупкінської міської ради.
Раздел:
Календарь
< Март Апрель, 2024 Май 
пн вт ср чт пт сб вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
293031

Последние новости